Friday, January 13, 2012

Rant On The Day After Finals Part 1

Assalamualaikum...

seems like I haven't post for a while..

  • too much things to errand.
  • too much works to submit.
  • too much books to study.

sume nyer too much...DUNIA..

minggu-mingu sebelum abih final..

1. Viva PSM 3/01/2012

pertama sekali, aku nak bersyukur sangat2, Alhamdullilah, sebab berjaya menyampaikan viva aku tanpa begitu banyak soalan-soalan membunuh dari lecturer...

mase nak buat slide tok present neh, supervisor aku suroh buat takat 20 pages jeh. fes time, aku bagi die tengok, die komen2 takat tambah mende2 bese jeh..second time pon same,...so..aku rase mase tuh slide aku la paling terbaek..

tapi, bile ajak membe2 skod aku evaluate aku, terbaek...
  • banyak kene hentam
  • banyak kene komen
  • banyak kene tambah
  • dan yg paling penting, ape yang aku nak sampaikan tak ter sampai

so, aku edit2 sikit...pastuh, tunjuk kat Kak Lin plak...
jadi
  • lagi banyak kene hentam
  • lagi banyak kene komen
  • lagi banyak kene tambah
  • dia yang meki pon xbape paham ape yg aku nak sampaikan..face-palm...

jadi, aku edit.edit.dan edit...

dan berkat bantuan kengkawan aku, kak lin serta doa mak ayah aku..dan x lupe juga bantuan dan pertolongan dari yang Maha Esa..


aku merupekan presenter yang fes..sesi pkol 8..



present skali ngan klasmate2 aku



evaluator.- Dr.Tholuddin ngan Dr. Istaz- gambar ehsan PM. Ainolutfi


kimi-ijat-pejal-fahmi


ini lah kejadian di mana aku dapat present dengan baek..yeay!!!

slide aku yang 20 tuh jadi smpi 50++
kene tembak mmg kene, tapi kene la pndai jawab..hehe..
aku menjawab jugak arituh...rse nyer la, jawapan aku reasonable la..hehe..xd la sampai soklan lecturer buat aku terdiam..

huhu

gumbira

ini ade lah 2 hari sebelom stat final exam tok student 4SMT...

okeh..cukup takat sini...next nyer part 2 aku akan citer pasal final structure ngan sosio plak..hehe


Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment