Thursday, February 2, 2012

Rant On The Day After Finals Part 3

Assalamualaikum...

setelah hampir 1 bulan senyap pasai rant on the day after finals, skang nak sambung plak tok part yang ke-3 neh.

3. Final Flight Management SMF 4812

xde mende yang aku nak rant sangat pasai subject neh. maybe pasai;

  • contents of the subject tidak terlalu berat
  • ade banyak hafal
  • mende yang aku minat
  • terbaek la secara overall
ape yang agak menarik tok subject neh adelah mase ari final, kami2, budak2 aero kene la berpakaian cam smart day pada hari ahad. since the final would be on sunday, y would i worry on the outfit. aku pikiaq yang kengkawan klas aku yang len, dak2 laki tuh kompem2 nye tak akan pakai smart. tapi, ternyata aku still xkenal depa...depa pi pakai smart dan aku rase aku sorang je yang x smart mse tuh....cis

tuh saje la highlight terpenting tok subject neh. xda pa dah nak cakap.



4. Final Flight Dynamics SMF 4223

subject neh pon sebenarnye xd la pape highlight terpenting selain soalan2 yang killer nak mampos.



mase exam, Dr. Shuhaimi umpama;





pastuh, kak lin, kunyen dan beberape klasmate aku yang hebat umpama;




dan aku plak....





pape pon, flight dynamics da abh...
selama 1 sem aku masuk klas neh, 2 hari baru nak final baru la aku dpt gambaran pasai subjek neh..agak terlambat..tp, better late than never. hehe...

abih tuh, aku, kak lin ngan fahmi tros sambung buat project flight dynamic tok observe control system glider kami2.. agak keciwa gak kot, sebab kami2 buat last minit..

Dr. Shuhaimi, mintak maap....

pasai tuh, kami2 dok stay up la sampai pagi nak siapkan ape yang patot. nak merungut, da tak boleh. sape soh pilih jalan itam?! tangguh lagi keje

yang penting, bukan la abih final saje aku tunggu...sebenarnye, kiteowg geng2 seirama dah ade plan nak pegi Singapore. so, lebih teruja pasai tuh compare ngan abih sume finals...hehe

#nak cite pasal USS plak tok next post.

No comments:

Post a Comment