Sunday, October 2, 2011

Kaki Gadoh

Assalamualaikum...

tujuan sebenar aku mengepost tajuk ini adelah kerana nak meng-highlight-kan bahawa
AKU SEORANG KAKI GADOH

berikut adelah sejarah pergadohan aku sepanjang aku menjalani hidup sebagai seorang manusia yang ingin membesar di muka bumi ini;

1. gadoh mase tadika

kisah ini agak lucu untuk aku coretkan disini. hehe. ini adelah first fight that I involved (as long as I can recall). Aku bergadoh ngan budak kelas aku mase tadika dulu2. bermasam muka dan tidak menegor sapa. sebijik cam dalam drama. sebab ape? aku xbape nak ingat. tapi aku dapat yakinkan diri bahawa sebab pergadohan adelah sebab yang sangat lah remeh....

2. gadoh mase darjah 4

gadoh ngan Ica. sebab mulut aku laser sangat. xbertegor adela dalam seminggu.

3. gadoh mase darjah 5

gadoh ngan nadiah ngan zalina. pasal aku mulut laser gak. pastuh cakap maen lepas. xpandai kontrol situation. tp, apela yang korang boleh expect dari budak darjah 5?

4. gadoh mase darjah 6

ade gadoh besar tahun neh. tapi xdpt ingat sangat ngan sapa.

5. gadoh form 1

gadoh neh bes kalo masuk tv. tp pasal gadoh neh terjadi nyer bond yg baek antara best-fren aku skang, Aisyah Naemah bt Mustafar. secare langsung mengumpul comrades; Dahlia, Pooi Sze dan Arina. hehe

6. Gadoh form 3

even nak PMR pon gadoh lagi. gadoh neh pon kire cam kesinambungan tok pergadohan serta isu mase form 1 tuh. tapi ngan orang berbeza. yang neh kire bes pasal gadoh2 yang tengking2 ala2 drama korea gitu. hehe. yang xbes pasal berlangsung mase orang laen tgh sibok solat Jumaat.

7. Gadoh form 4

gadoh neh agak sedih sebab aku bergadoh sebanyak 2 kali untuk 1 tahun yang sama. mule2 mase awal2 masuk maktab, aku ade selisih paham ngan rumate2 aku. pastuh ujung tahun, aku ade masalah pulak ngan budak kelas aku..aisehhh

8. Gadoh form 5

Gadoh neh bes pasal siap ade conference sampai kul 11 kat kelas aku. hehe...gadoh budak2 pandai...kununnyer nak bersikap professional la.hehe...

9. Gadoh mase forecast

Gadoh neh pon melibatkan aku yang tersepit ditengah. agak sedih sbb sampai membe2 aku yang 1 kelas tidak menegur aku....sedih....

10. Gadoh mase first year

Gadoh neh pon sedih. tapi xinvolved yang tengking2 la. lebih kepada salah faham yang dipendam

11. Gadoh mase second year

Gadoh neh sedih sebab involved ngan rumate aku..tapi selamat la xlame mane...tapi, kepercayaan kat aku tuh kompem la da makin hilang...hurmmm. mase neh pon ade gadoh gak ngan budak2 junior

12. gadoh mase third year

Gadoh neh pulak sebab salah paham gak. tapi selamat xlame. cume xbape bes la sebab kurang mesra macam dlooo

13. Gadoh mase fourth year

gadoh neh agak xmatang. sbb dok bertekak dalam FB. aiseh....

sekian,
adelah rekod2 pergadohan saye...

No comments:

Post a Comment