Friday, October 21, 2011

TheRealSadStoryAboutLapor

Assalamualaikum....

Bile nak lapor neh buat aku berpikir dua kali. kadang-kadang tiga.
hari first aku melapor, rase macam mata, badan dan roh dibawa ke alam yang nyata...

aisehhh

memang xpercaye...


aku rase, bila aku mention aku neh PALAPES DARAT..
ape yang kengkawan aku pikir adelah;



menembak dalam longkang yang begitu unstructured dan masih bertanah merah

ade training physical yang agak berat malam2


walaupon, pada diri aku PALAPES BATCH 19 adelah;
first batch yang berjaya buat 1 family day for PALAPES community

majlis makan malam rejimental yang siyesly RAWKs~~

lads yang sangat awesome sebab dapat survive trip pegi Genting!!


super rawks sebab dapat pose gini even sume neh akak2 perwira...

unforgettable memories in Genting...


so, lepas tengok gamba diatas puas2...i'll better think twice utk melapor...

i love the army stuff...
i really into the engineering and intelligences that have values in those
however
i dun really fit into the physical frame that they have optimized
i dun have the stamina that perquisite this activity

but i am with it

does this mean that i born for this??

ask Paramore~~

No comments:

Post a Comment