Thursday, August 11, 2011

5 Sebab Utama Aku Minat BigBang

Assalamualaikum...

orang cakap bulan2 puase neh elokla tambahkan amal ibadat...

tapi kalo aku post bende2 gini, tak bermakna aku spend 24-7 aku depan laptop layan Kpop je ae...

saje nak ilangkan rase bosan..

berikut adelah 5 Point paling penting nape aku minat grup Big Bang neh jike dikomparekan dengan grup Kpop laen...

  • grup yang memang sangat ber-based-kan bakat dalam industri. reti nyanyi, reti dance dan paling penting__RETI CIPTA LAGU SENDIRI (satu2nyer idol group yang cipta lagu sendiri)
  • lagu dieorang universal...di-create memang untuk pasaran dalam dan luar Korea..boleh cakap hampir setiap lagu ade 3 version, Korean, Japanese ngan English
  • genre muzik yang ber-variasi...dan juge berevolusi
  • english yang sangat sedap
  • dan paling penting; Gaye yang tersendiri~~
zaman realiti tv mereke b4 final debut-ade hyun seung, skang dalam Beast-

dah officially debut


dalam baru2 lagi dalam industri


mase jadi model FILA


shoot yang paling menarik..hehe

pendapat diatas adelah pendapat saye sendiri...
yang xminat Kpop, xpe...hehe


Assalamualaikum...

p/s: BigShow 2011 da ade!!

No comments:

Post a Comment