Monday, August 8, 2011

Skuad Batch 19 (2nd Edition)

Assalamualaikum...

this evening post will be my second edition of my beloved batch 19 members...As below...untuk makluman, ini adelah second edition punyer [edisi lepas tawliah]..

1. Hidayah
eh, neh pakwe die...salah2

  • Name sebenar~tambah nor kt depan, pastuh ade name ayah die. nak tulis penoh2, x mintak izin tuan punye badan lagi.
  • sorang yang sangat tough. tapi sangat susah nak gerak bangun pagi.
  • da jadi graduan psikologi industri. kire senior dari aku sbb grad dloo, even masuk same.
  • sebab ape aku tulis name akak neh dloo, sebab die RUMATE aku...hihi
  • sorang koperal yang agak mantap, yer....
  • bawak van, aku rase die sorang je pompuan bawak van kat dalam UTM tuh
  • point paling aku suke: aku macam dudok bilek single yang ade 2 katil, 2 loker ngan 2 meje blaja.
  • kesimpulannyer, die adelah sorang rumate yang bes tok bilek single neh. TQ rumate!!!
2. Iefa
  • Name sebenar~Nur Afifah..tapi, stage name, Iefa..
  • die neh kembar aku. sebab ape, mase junior dloo asek berkepit je ngan die.
  • kalo aku neh berdiri sebelah die, tenggelam la aku sebab die pnyer charm, aiseh..xmau citer lebih la...
  • die neh org Kota Tinggi, so tiap kali kem tahunan, die la yang paling excited bile masok fasa medan...hehe
  • untuk pengetahuan, kami neh sebaye (xmacam aku ngan Dayah, die tue setahun dari aku)...tapi, Iefa neh bijak, die lepas PTS...
  • sem depan kami akan jadi member 1 aras..~~cet yang 2 thn neh dok 1 aras mendenyer?
  • kalo die neh emo, aku rase cam nak lari je, tapi bile emo ilang, perghhh perangai cam sorang ibu yang baek plak..kompius??
  • sorang pelajar FKSG (sori name baru fak ko aku lupe), pengurusan harta tanah
  • papepon, she's one of my very BEST BEST frend and yet THE VERY BEST I EVER HAD!!!
  • kesimpulanyer, a very warm thank you for be there for me....
3. Nina Diana Nawi

  • siyes, die la punce segale keminatan korea aku skang. die la yang mendatangkan disease neh..cet~~
  • orang cakap die glabah sampai dapat anugerah paling gelabah dalam skuad, tapi kat mate aku, she's not that REALLY mengelabah...cume concern lebih dan tindak balas refleks yang agak kabut saje.
  • die sorang yang sangat genius. siyes, ngan pegi korea, singapore, terengganu yang xsudah2, tapi dapat gak wat fast track PhD..hebat2
  • kursus yang die amik kat UTM neh adelah Pure Physics (aku punye 4th choice mase pilih untuk masuk degree dloo)
  • die neh sangat sweet.(full stop)
  • sangat optimistic, dan very bright way of thinking...I think I loved that...
  • tapi, yang penting...NINA UNNIE, 정말 사랑하고 당신이 그리워요
4. Azie


  • Azie neh, aku susah nak descride siket.
  • hehe, kompem die marah kalo bace....
  • asal Kedah, slang kedah yang agak pekat lagi.
  • die neh minah rempit sejati. mule2 dloo mase kenal, aku rase aku kenal moto die dloo kot
  • sorang yang agak suke buat muke comel, tapi suke gak buat muke mental yang sampai wat sume takot nak tego (aku lah tu kadang2)..tapi caye la, disebalik muke yang mental tuh, hati die lembut beb.~~
  • die neh cantek, tapi cantek yang garang..hehe
  • tapi papepon, die neh la antara mmbe yang aku paling sayang...sebab die sorang kawan yang concern dan tak pentingkan diri sendiri.
  • satu fakulti ngan iefa, amik kursus pentadbiran tanah

5. Ayna

  • Ayna neh sebenarnyer ade kisah tersendiri gak ngan aku. nak citer ke dalam neh??
  • xpayah la. sebab kalo nak taw, google la sendiri...hehe
  • die neh merupakan sorang yang pandai menyanyi, siyes a very good singer
  • kalo pegi karok kan, die ngan iefa je lah yang suke pilih lagu2 yang high pitch. eg, Ziana Zain pnyer lagu
  • satu fakulti gak ngan azie serta iefa, amik kursus remote sensing..(apa itu?~yang satellite2 tuh)
  • secare jujur, die neh agak cepat emo jugak, tapi, bukan la selalu dan emo die depends on situation yang die faced mase tuh..(aku rase sume orang pon mcm tuh)
  • salah sorang member KPOP aku..yeah~~
  • point penting~Kak Zila..
6. Shima Rahim

  • shima adelah sorang yang mantap...(siyes~~)
  • die adelah antara orang yang naekkan semangat aku untuk try dan boleh buat monkey rack mase inter dloo
  • sangat suke lagu awie serta can imitate his voice
  • even orang cakap die neh garang, tapi pada aku tak. sebab orang lain xrapat ngan die cam aku rapat ngan die.
  • sangat concern ngan member2 die
  • sangat pandai masak (aku plak pandai basuh pinggan what~~)
  • die neh satu fakulti jgk ngan Ayna serta Azie dan Iefa...amik kursus Ukur tanah (the only engineering course in that faculty)
7. Shida

  • sorang yang kecik, tapi semangat serta tahap keyakinan yang tinggi
  • pandai serta kuat beruseha sebab die punye PSM bakal dipaten kan..(peerghhhh)
  • jiran depan bilek aku
  • suke panggil aku 'ADEK' (orite, I'm younger than her)
  • when she faced some problems (I couldnt stated here), guess who she looked up to??my roomate...
  • honestly, kadang2 jealous gak sebab selalu carik rumate aku..
  • even ade orang yang kadang2 xberape senang ngan die, tapi tak pade aku..sebab ape, die selalu concern ngan aku dan die kakak aku gak..hehe..
  • hah, lupe, die neh satu fac ngan Nina, amik kursus kimia industri (meremang aku dengar kimia)
8. Bana

  • name panjang, Subhanah (aku xletak penoh2 ae Bana)
  • pastu, mase ben10 famous, she named her fb acc as Ben Yuki
  • till then, I liked to call her by that name...hehe
  • like anime soooo much
  • like kpop soooo much
  • she introduced me to BIG BANG!!!(that's why I loved her the most)
  • same faculty as Shima, Iefa, Ayna and Azie. took degree in geomatic...all bout computer, digitizing and whatsoever computer-related-tasks
  • bawak BEG 503..hehe

9. Amalina Yusuf

  • saye panggil die Mei Lin
  • sebab ape?? she really look like chinese-born, along with her 1 eyelid..hehe
  • sarawakian.
  • satu fakulti ngan mereka2 diatas, satu course ngan Shima
  • mcm Shida gak, kecik, tapi kuat semangat, kuat hati tinggi cite2..(love that)
  • kuat menggedik ngan aku
  • rumate yang concern...untung la ko Nina
  • her English is very....you're the man!!

10. Hanim

  • rumate Iefa
  • same fac, same course with Iefa
  • ade orang panggil die Shanim
  • tapi yang paling best; Mat Hanim...hehe
  • point paling best~best skandal created ever with Hussin (really a scandal or what??hehe)
  • dan paling xsabar nak nantikan mereka punyer Sword barrel...huhu
  • very lambat-loading person..noted the most during Tawliah arituh
  • pon salah sorang Kpop Lovers
  • pernah bagi statement; kalo South korea jd perang ngan North, suroh la sume artist2 korea tuh (lelaki yer) datang kt Malaysia...cet~~sampai skang pon aman jer
  • pengarah program untuk trip ke Genting arituh..

11. Ayu

  • satu course ngan Fac ngan Ayna..
  • the tallest girl in our skuad
  • muke nampak siyes...tapi kt dlm fb, kalo status...perghhhh
  • MC sejati
  • Along die attached ngan Skuad kiteowg
  • gossip terhangat ngan Moja
  • orang JB jer...dkt ngan UTM..tapi jarang balik (kompare with my rumate, hehe)

12. Jannah

  • rumate Ayu
  • satu fac ngan Dayah
  • da jadi graduan pengurusan teknologi dah
  • dloo penah amik satu paper ngan aku, Manufacturing Process
  • anak tersayang Stap Amir
  • gaye yang agak rock..yeahhh
  • bawak moto ngan penoh berhemah..(perlu contohi ye kengkawan)

13. Syuk
  • satu fac, course ngan Hanim dan Iefa
  • has kembar...hehe(rumate die la tuh)
  • name yang cukop sinomin. if mention Syuk, after it would be Rai
  • hebat kawad
  • second tallest girl in our skuad
  • less talk yet gives our good expression

14. Rai
  • same macam rumate die
  • aku paling suke kaco akak sorang neh
  • Kpop Lovers gak
  • sebab da agak lame x bercakap ngan akak neh, aku pon dah taktau nak mention ape dalam description die....bian...

15. Farah

  • same course dan fac cam Rai dan Syuk serta Iefa dan Hanim
  • first impression aku mase kenal die; die neh mixed ke?
  • rapat ngan Dayah sebab dloo jiran mase kat Matrix
  • sorang yang terror negotiate (memang sesuai kot ngan course die)
  • bile bercakap nampak matang
  • she's 2 year older than me...so then, die pon selalu panggil aku adek...
  • antara yang berapi bile cakap pasal duet

16. Rozzy

  • antara trio ngan Fardh@Che Pah serta Farah
  • senior fac aku, amik Meki Industri (pointer tinggi), da grad dah pon (geng Dayah ngan Jannah neh)
  • dari sabah negeri bawah bayu
  • first impression aku kat die adelah: ingatkan pendiam...hehe
  • sangat la berbeza ngan klasmate sabah aku
  • die neh tough siyesly
  • boleh survive kalo tinggalkan dalam hutan
  • pandai gile masak: geng masak ngan Shima Rahim
  • kalo nak bahan orang, siyes yang paling hebat..(bercakap dari pengalaman...)
  • suke gile kaler merah. sebab ape, selalu sangat jumpe kat FKM pakai baju kaler merah

17. Fardh @ Che Pah

  • mule2 aku panggil die Fardh, tapi sebab da selalu sangat orang panggil die Che Pah, lame2 pon aku terpanggil die ngan name tuh
  • graduan kejuruteraan kimia (pure)...hebat!!
  • aku da promised kat die nak tolong amikkan jubah nanti mase die grad (??)
  • mase junior dloo, selalu gerak skali pegi training yang hari sabtu tuh naek kete die..hehe

18. Mun

  • satu geng ngan Iefa, Syuk, Rai, Farah ngan Hanim (1course 1fac)
  • ade adek yang masuk Palapes gak (batch bwh kami)
  • mesin tebu~Mun
  • suare yang siyes lembut
  • gaye keibuan (wakaka~~tp siyes)
  • rapat ngan Mei Lin
  • ape yang aku pasan, die neh suke gile dgr lagu2 oldies, including her style and sense of fashion, not dat really oldies, but a bit mature (compare to myself lah)
  • kesayangan Stap Amir gak

19. Yaya

  • satu course ngan Shida
  • rapat ngan Nina
  • tapi, sebenarnya masok ngan sume orang
  • dloo rapat ngan Salwa
  • suke gelak
  • suke gak nak bahan orang..cet~~
  • sekali je tengok muke die, da bleh agak yang die neh dari Johor
  • care cakap pon style Johor
  • orang Pontian..hehe
  • girlish, tapi taktau nape masuk Palapes
  • tapi die neh ternyata lagi kuat dari aku

20. Shiema Akuyan

  • mule2 aku kenal die, first impression aku : aku ingat die neh minat sangat dangdut..cet~~
  • course awam, 1 fak ngan lagi 3 members die yang bakal aku sebut
  • kiteowg panggil 3 serangkai..hehe
  • nampak je cam lembut, tapi kuat gak merempit...even ngan Ego

21. Amal

  • satu course ngan Shiema neh
  • salah sorang daripade geng 3 serangkai neh
  • muke kadang2 blur
  • mate die same cam kucing...hehe~~sori Amal
  • salah sorang gak member Kpop Lovers

22. Nisah

  • satu course ngan Shiema ngan Amal
  • mereka lah 3 serangkai ituh...
  • suke sangat mandi sungai
  • antara orang yang pembersih penah aku jumpe..hehe
  • Kedah mari, siyes muke cam anak mami

23. Kak Long

  • paling tue dalam skuad kami
  • she was born in 1983, 7 years older than me
  • loads of experiences gained in her time
  • baru lepas melangsungkan perkahwinan...tahniah Kak Long
  • pandai masak, siyes
  • pandai jahit, siyes
  • tapi, aku paling xpandai nak sembang ngan Kak Long...soori...topik aku jarang masuk ngan topik die...
  • siyes terer gile bawak moto
  • course pendidikan kemahiran hidup

24. Amnah

  • satu course ngan Azie
  • die neh memang nampak kuat, tak dinafikan, tapi, I think she got really fragile body.easily to get infected.
  • penampilan yang ganas
  • tuh yang kalo tetibe appear mcm cute depan aku, aku lambat siket load..soori
  • satu kubu mase kem tahunan senior..tapi aku sangat la least menyumbang dalam penggalian kubu yang eventually dikambuskan kembali ituh..cet~~
  • die neh kalo mental, mental...kalo marah, marah....so, pandai2 la pilih mase nak tego die ye, kalo die nga dalam keadaan diatas, ko kene marah ngan die, jangan la nak membebel, salah korang gak...yeah~~

25. Nur
  • jiran saye
  • satu course ngan Amnah serta Azie
  • I learn indeed late, she's not the person I thought she were
  • dloo pakai spec, skang da pkai lens...cehhh~~
  • dloo fon die same cam aku pnye, Nokia 3500. skang da tukar bru..yang touch screen

26. Ana
  • rumate Nur, jiran saye, 1 course ngan Nur
  • sorang yang agak pendiam (from my POV)
  • rupe die cam lagi mude dari aku, tapi sebenarnye lagi tue dari aku
  • she's 2 years older than me..hehe..kire muke baby-faced la neh
  • buddy ngan Bana (lupe nak mention, Ben pon cam die, muke mude)

27. Kak Ton
  • pasal pe panggil die Kak??
  • sebab die neh dloo second oldest in our skuad. but then, came Hajar, she's the third
  • born in 1987 (same umoq ngan Kak Lin)
  • graduan Elektrik Elektronik..(hebat tuh!!)
  • merupakan kembar kepada Azie (siyes muke cam adek beradik)
  • lembut, tapi tough dan bawak moto hebat

28. Syai
  • 1 course ngan Ayna serta Ayu
  • has that model looks
  • dan memang pernah jadi model tok Peajal nyer photoshoot (Peajal tuh classmate aku)
  • speaks fluently Kedah, since she's from there
  • 1 kampung ngan Azie dan Nisah...Sg Petani
  • die neh pon hebat bawak kete dan moto..even xpernah nek sekali ngan die

29. Sha

  • 1course ngan Ayna, Ayu serta Syai
  • dloo panggil aku adek, sebab aku younger than her
  • suare yang agak nyaring (tp kekadang, annoyed gak,soori)
  • nampak lembut, tapi ganas yer..
  • pandai bawak moto clutch (which I respect sooo much)

30. Tini
  • satu2 nyer Sarjan perempuan dalam skuad kami
  • banyak handle keje pejabat
  • thank u sgt2 sebab Tini la yang me-realized-kan elaun yang tiap2 bulan tuh
  • tapi, pasal Tini gak la blouse xdapat...cet~~
  • xp, mende dah jadi
  • die neh pon suke gak memasak
  • junior Che Pah
  • p/s: cant wait for ur sword barrel..hehe

**kepade sesape yang xde gambar yang closed-up, sangat soori...sebab xd


31. Suhaizie
  • PRK kami
  • 1 course ngan Amal, Shiema dan Nisah
  • ade makwe kat UMS, PRM...perghhh
  • (sword barrel beb (lagi??))
  • demure personality..I guess?

32. Shahir
  • PRM kami
  • 1 course ngan Shima dan Mei Lin
  • orang Pulau (Tioman)
  • tapi asal France
  • peramah kalo ade topik yang nak cakap

33. Isma
  • PRM kami jgk
  • 1 course ngan Ayna n da geng (malas kot nak mention sume name balik)
  • org Kelantan (ade 1 clan Klate dalam skuad aku neh)
  • terkenal ngan sifat membebel nyer-yang-lambat-lead-ke-exact-topic
  • anak sulung dari (bape tah ritu die crite)...yang penting die first-born la
  • penah bermastautin kat France

34. Faiz Fadzli @Moque
  • yang spelling Moque tuh aku bantai jeh
  • 1 fac ngan aku, tapi Automotive
  • PRM kami
  • actually, die neh naek pangkat from zero to hero. mse announcement that he got that PRM, siyes sumer terkejut dan bersorak.
  • but we think (the second platoon) he well deserve that. care kepimpinan die tuh, sebenarnyer platun 2 dah noticed mase kem tahunan inter
  • selain citer die jadi PRM tuh, citer die kapel ngan Diba (navy) pon antara yang ter-hot gak dalam skuad kami...cehceh~~~
35. Amin
  • 1course ngan Shima dan Mei Lin dan Shahir
  • Sarjan dalam skuad kami
  • Kelantan clan...hehe
  • hebat dalam expression muke
  • dah tunang, sem depan nak kahwin kat dewan seri resak kat KTDI

36. Din (Hafizuddin)
  • course pendidikan science sport
  • ex-MTD
  • so, dah memang ter-built askar la kat dlm diri budak neh...hehe

37. Aziz
  • course kejuruteraan kimia petroleum
  • asal terengganu
  • has a-very-pekat-terengganu-accent
  • terkenal ngan muke marah dan sifat serta sikap marah die
  • siyes...siyes ramai penah kene marah ngan die neh (including or excluding me huh?cant remember)

38. Khairol
  • classmate aku dari first year dloo
  • same ngan Aziz, from terengganu and has a very pekat terengganu accent
  • one word: EMO
  • bukan aku sorang je cakap, ramai claimed that way...hehe

39. Napi
  • 1fac ngan aku course marine tech engineering
  • 1klas mase forecast ngan aku
  • penghulu pelajar forecast
  • dianugerahkan ngan bakat berkata2
  • dan siyes, kalo cakap gebang banyak
  • bile bercakap = emotion input + full of expression + good word-choosing +exagerrating story + overreacting motion...tapi ape yang die sampai kan adelah benar ye..

40. Hussin
  • 1fac ngan aku, 1 course ngan Mok
  • sorang yg bijak bestari, xtaw ape yang die makan
  • skandal terbaek dalam skuad ~~Hanim
  • kami nantikan sword barrel anda
  • asal kelantan

41. Hakim
  • same ngan Hussin
  • bijak gak, same cam Usin
  • same gak, asal Kelantan
  • pendiam
  • aku rase la, die neh masih la xhafal name sume PKW...sbg contoh, name Dayah, die xingat
  • sesuai ngan Syirah..hehe

42. Faiz JLP
  • orang panggil die JLP pasal dloo moto die stap penah pinjam bawak gi mara sekali
  • satu klas dan 1 fac ngan Usin dan Akim
  • yang paling aku noticed, die neh suke cakap ngan pompuan..
  • tapi, skandal die ngan Amnah antare paling hangat dalam skuad..hehe
  • tapi, aku rase skandal tuh lebih bertujuan untuk melawak saje

43. Rahman
  • same cam Usin, Akim dan Faiz Jlp
  • tapi asal terengganu
  • has a very broad knowledge in worldwide issues and the most important in military thinggy

44. Zaki
  • course elektrik telekomunikasi
  • 1klas ngan aku mase forecast dloo
  • pakwe kepada klasmate aku, Arin
  • sorang yang bajet dewasa tapi sebenaryer maseh kecik lagi
  • rapat ngan Napi

45. Demam @ Fikri
  • 1klas ngan Shahir
  • pasal selalu sangat gune name demam, aku almost lupe name betol die
  • sorang yang suke post mende yang maybe bermaksud dan berilmiah tapi aku xpaham dalam wall Palapes batch 19 sampai penoh notification aku
  • maybe agak suke menonjolkan diri (perkataan sesuai, mencapab,..soori)
  • berasal dari France tapi da lame menetap di Malaysia

46. Lan @ Zizan
  • 1 course ngan Iefa dan sewaktu dengannye
  • oleh kerane appearance yang almost same ngan Zizan raja lawak dan suke melawak cam Zizan jugak, so name tuh almost melekat ngan die
  • tapi siyes lawak die memang lawak
  • lawak Lan = expression berkesan+suare yang sesuai+lawak yang memang tergelak+motion yang terbaek

47. Faiz @Tembok
  • same cam Lan 1klas1fac
  • dapat name Tembok dloo pasal die xlepas naek temok 6kaki
  • noted; paling suke join Prokid tuh (aku da xdapat carik reason nape mende tuh ramai orang suke)

48. Talib
  • 1 kos ngan Shahir
  • orang penang xsilap
  • ade kembar dari UMS...hehe (baru jumpe)

49. Abu
  • 1 kos ngan Din
  • 1 kampung kot ngan Aziz ngan Khairol
  • muke yang siyes dan personaliti yang agak garang

50. Hafiz
  • satu course ngan Shahir
  • antara imam dalam skuad kami
  • boleh juge digelar ustaz dalam skuad kami
  • kalo ade pape yang berkenaan agama, biasenyer orang dalam skuad aku neh akan carik die atawpon sorang lagi ustaz (bakal di-mention..jeng jeng jeng)
51. Muzaffar@Moja
  • satu course ngan Isma
  • bukannyer Mojacko tapi Moja
  • mempunyai dimple yang siyes dalam
  • teddy-bear-that-comes-to-life
  • skandal hangat bersama Ayu (already mention diatas)

52. Hazman@Man Toba
  • satu course ngan Azie dan sekutunyer
  • seorang yang sangat YB
  • mempunyai personaliti YB
  • pandai bercakap cam YB
  • gaye cam YB
  • kesimpulannyer = totally macam YB
  • owh, die neh merupakan sorang MPM UTM..(tapi, aku lupe ape position die, yang pasti antara yang tertinggi)

53. Azman@Man Panjang@Man Power
  • satu2 nyer budak fakulti alam bina dalam skuad kami
  • tapi bukan la sorang arkitek, die amik course perancangan bandar dan wilayah (kot??)
  • aku xtaw camne name Man Power tuh boleh wujud, tapi Man Panjang tuh pasal die neh memang panjang dan paling panjang dalam skuad kami.
  • aku kenal die pasal die neh merupakan membe kiwi kasut aku mase junior dloo

54. Saiful Najmee@Ohio
  • satu course ngan Nina unnie
  • ade makwe yang agak cun, satu course same kelas
  • makwenyer hadir as his partner mase mess nite
  • name fb beliau pon jadi Najmee***** (name makwe die lah)
  • asal France..hehe
  • luper, name famous die lagi: PKW Ohio
55. Amer
  • satu course ngan Sazrin, amik Physics Industri (same course ngan member maktab aku)
  • ade kembar (eventually, was my senior during my Serting year)
  • nampak pendiam
  • tapi xdiam sangat
  • merupakan sorang penampar yang hebat

56. Sazrin
  • satu course ngan Amer (as mentioned above)
  • agak tidak pendiam
  • jelmaan Zila yang terbakar yang terBAEK
  • I dunno much bout him, yet all I can say is he is a very decent person

57. Khalid
  • senior course Suhaizi
  • suke pos2 kat fb (ape yang aku pasan)
  • rajin jugak naekkan semangat skuad kami
  • antara pem-booster skuad kami gak

58. Amar
  • satu course ngan Khalid (bermakne, senior Suhaizi)
  • agak terkenal selepas jadi coach TTS mase Inter
  • agak buzi ngan silat cekak Hanafi die
  • ade orang cakap die EMO
  • tapi, memang emo siket
  • pernah menjadi mangsa gosip dengan Jannah (Rozi punyer keje)
  • asal France...hehe

59. Piee
  • senior course Shahir
  • agak suke mencari perhatian (as everybody noticed)
  • neh point yang aku xberape suke ; penah jadi membe kubu aku mase kem tahunan last

60. Zulfadli@Os
  • senior course Iefa dan selainnyer
  • jarang hadir ke latihan yang tidak bape wajib
  • hanyer menunjukkan muke ke latihan ataw mende yang memang wajib hadir
  • penah accident kete yang agak terok
  • xdapat mara skali mase Inter

61. Amzatul@Giant
  • junior Kak Ton
  • memang paling giant dalam skuad kami
  • ade kete Gen2
  • aktif gak dalam aktiviti2 kolej (mase jadi JKM kolej dloo)
  • dloo mase junior selalu tumpang naek kete gi training kalo Che Pah xdapat pegi
62. Hairi
  • satu course ngan Shahir dan selainnyer
  • imam yang paling famous dalam skuad kami
  • boleh defined as ustaz yang orang akan carik first dalam skuad
  • memang terkenal ngan sikap dan sifat ke-islamik-an die
  • tapi, sikap dah mule jadi universal siket lepas incident naek atas pentas menari ngan Haziq (sayangnyer, aku takde mase kejadian)

63. Mustaqim
  • satu course ngan Hairi
  • mempunyai muka yang cantek (bukan hensem ye)
  • siyes, boleh jadi wanita yang ayu kalo pakai tudung
  • kecantekkan die membuatkan mamat pondan kompem jeles
  • tapi, papepon die neh baek , bersopan santun (aik, cam description untuk perempuan je?)

64. Adhwa
  • die neh course yang berkaitan ngan IT (mintak maap skod, che lupe)
  • agak alim juge
  • sering menghabiskan mase di MSI
  • pasal selalu ke sane, agak kurang mudah dihubungi
  • pembersih
  • xpergi tawliah arituh
  • ke-Bersi*- kah?
  • xp, tuh citer laen, tapi die neh merupakan antare pakar IT yang terulung dalam skuad kami...lihat je video promosi yang di buat...siyes Daebak~~

65. Faris@Pacak
  • amik course dalam fakulti ++++(alamak, luper la skod...sooori)
  • orang panggil die Pacak jugak
  • reason pasal Pacak= rambut yang terpacak cam baru pas sapu gel sentiase
  • aku jarang cakap ngan die, so xdapat re-call pape sangat
  • tapi, die neh pon sorang yang baek jugak ngan member2 skuad

66. Arif@Arep Demo
  • course petroleum
  • budak forecast tapi bukan satu kelas
  • Kelantanese
  • dialek klate yang agak pekat (kadang2 aku perlukan translator)
  • agak peramah dalam skuad serta banyak cakap
  • always be a clown in our skuad

67. Syafiq
  • die neh da grad
  • senior course Jannah
  • orang panggil Jeneral Ong *sebab penah kene PT katak*
  • antare leader mase kem tahunan yang best
  • amat menjage anak buah die mase aku satu seksyen ngan die

68. Hariz
  • course Meki Pure
  • satu fac ngan aku
  • aku penah 1 klas ngan die mase repeat thermo 1 dloo
  • geng rapat ngan Amir dan Sazrin
  • bersame dan selalu ngan mereka
  • kire cam BFF la~~
  • satu skolah ngan Shida mase zaman form2 dloo

69. Hajar
  • ahli skuad baru kami
  • kak ngah terbaru
  • muda setahun dari Kak Long
  • tapi personality xmacam umoq die pon..hehe
  • sempat sekali kem tahunan ngan sekali training yang panjang je ngan die

70. Izzati
  • xnak banyak cakap
  • aku la pemilik blog ini
  • telah menghabiskan mase selama 2 hari untuk menyiapkan artikel ini...


p/s: kepada sesape yang xd gambar sorang2 tuh, sangat soori...aku letak gambar yang memang ade dalam simpanan aku...
ape yang aku tulis neh sumer nyer sincerely dari ati aku..xd hasutan serta sogokan dari orang ketige dan kedua...
if there are any words, phrase, sentences, cursing or whatsoever that might offence you, or did leave a slight rase-tidak-puas-ati, arap maafkan....
sume artikel atas neh ade kaitan ngan yang idop dan tidak menyentuh mane2 yang dah xd...

till then,...
xoxo
ZtHmd

Assalamualaikum...

5 comments:

  1. syg ko ketat-ketat punyer.. weyh.. sgt sgt tharu dowh.. pakqal jerk alku nak amik aku balik keje nih.. ceit.. tak pat nak puji blog ko byk2.. wargh... syg ko.. next year da tak satu blok.. sedih.. name aku da didelete dr Kolej 11..sobbing.. nyesal tak letak nama sekali dulu dalam borng Ayna ntok penempatan..

    ReplyDelete
  2. sabo2....ko keje kah?abh dok kolej mne?

    ReplyDelete
  3. oitt.. nama salah.. tuka..tuka..
    Rozzy oke dear.. not Rozzi..
    hehe
    :)

    ReplyDelete
  4. soooriii...
    tp aku ske eje nme ko rozzi....jap ae aku tuka...

    ReplyDelete