Wednesday, August 10, 2011

Kenapa Harus Macam Sama??

Assalamualaikum...

pagi2 lagi aku dah bangun, dengan awal nyer sebab cadang nak pegi belajar moto untuk test JPJ esok. tapi, kesian nyer kat aku pasal kakak tuh lupe plak kat aku..

so, balik umah, bukak lappy aku (mcm bese)..
tengok2 la fb aku neh...

pade mase yang same, tetibe, ade satu post Allkpop.com pasal Beast

neh adelah gambar untuk release Jepon dieorang kot...

pe yang aku noticed,

AWATNYER SAME BENOR NGAN LOGO BIG SHOW BIG BANG????


saksikan

same sangat kan?
lagi2 yang ade 2 ekor singe berdiri kat tepi tuh...

lagi
Big Bang bersama krew yang menjayakan Big Show 2011

poster promosi serta autograf dieorang

aisehh...

okeh la...

takat tuh je nak isi dalam blog aku ari nih...




Assalamualaikum...

p/s: anda pernah saksikan The Arrival ataw bace mane2 artikel berkenaan Illuminati ataw yang berkaitan ngan pendedahan berkenaan dengan penyebaran dan simbol2 Masonic???

mesti korang akan perasan yang simbol singe berdiri ngan tongkat tuh ade kaitan ngan mende2 yang di-mention diatas kan...

renung2 kan....






No comments:

Post a Comment